Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Čokoladnica Olimje so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).

S spletno trgovino Čokoladnica Olimje (v nadaljevanju »trgovina« ali »Čokoladnica Olimje«) upravlja podjetje Syncerus d.o.o., Olimje 61, 3254 Podčetrtek, tel:038109036 ter e-pošta: info@syncerus.si, ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Čokoladnica Olimje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Spletna trgovina Čokoladnica Olimje deluje na območju Republike Slovenije, v kolikor ni drugačen dogovor med nami in kupcem. Trgovina je odprta 24 ur na dan. V poletnih mesecih, zaradi vročine, onemogočimo nakup na spletni strani Čokoladnica Olimje. Iz  tehničnih ali drugih razlogov so občasno možne določene omejitve v dostopu.

Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Vsi ponujeni artikli so izdelani v Čokoladnici Olimja. Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba Čokoladnica Olimje ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cene so predstavljene kot redne cene. Redne cene so priporočene prodajne cene proizvajalca. Cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Veljajo za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino ob povzetju ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR ter s kreditnimi karticami.

Načini plačila

Spletna trgovina Čokoladnica Olimje omogoča naslednje načine plačila:

1. z gotovino ob prevzemu
Za plačilo ob prevzemu poskrbi dostavna služba, ki vam dostavi izdelek, vi pa njim plačate v gotovini

2. nakazilom na račun upravitelja Čokoladnica Olimje – Syncerus d.o.o. (po ponudbi/predračunu),
Po prejemu vašega naročila vam bomo poslali predračun. Naročilo bo čakalo na vaše plačilo 3 dni, nato bo umaknjeno iz čakalne vrste. Pri plačilih uporabite naslednje podatke :

Syncerus d.o.o.
Olimje 61
SI-3254 Podčetrtek
IBAN: SI56243009003906830 (TrR št.: SI56 2430 0900 3906 830)
BIC: KREKSI22 – Raiffeisen banka d.d.,Zagrebška cesta 76, 2000 Maribor Slovenija

V sklicu obvezno navedite številko predračuna, tako bomo lažje in hitreje pravilno knjižili in aktivirali vaše naročilo.

3. s PayPalom.

Plačilo s sistemom PayPal se izvaja indentifikacija direktno na njihovem strežniku.

Nobenih podatkov o transakciji se ne hrani na strežniku Čokoladnica Olimje.

 

Izdaja računa

Čokoladnica Olimje po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Račun se tudi priloži k vsebini naročenega blaga.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

Cene

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. V ceno izdelka ni vključen strošek dostave.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Postopek nakupa

1. Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo potrjeno: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

3. Blago odpremljeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@syncerus.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa) na naslov Čokoladnica Olimje, Olimje 61, 3254 Podčetrtek.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca ali preklic avtorizacije plačilne kartice v procesnem centru.

Sporočite nam številko vašega osebnega računa kamor naj se nakaže vrnjeni znesek. Najbolje, da nam to številko pripišete na kopijo računa, ki jo priložite k vrnjenemu izdelku.V kolikor nam številka vašega osebnega računa ne boste sporočili, vam bomo denar vrnili s poštno nakaznico.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenija ali GLS Slovenija, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Izdelki, naročeni preko spletne trgovine, se pošiljajo iz proizvodnje v Olimje. Izdelki so vedni sveži, ker ne držimo zalog in jih sproti izdelujemo za naročnika.

Izdelke odpošiljamo od 2 do 3 delovne dni. Sobota, nedelja in praznik se šteje kot nedelovni dan. V izjemnih primerih si pridržujemo pravico, da naročeno blago odpošljemo v 7. delovnih dneh po prejemu naročila.

Da bi naročene artikle dostavili kar se da hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot. To je paketna dostava GLS Slovenija, kar pomeni, da dostavo lahko pričakujete že naslednji delovni dan. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, vas bo kurir poklical in se z vami dogovoril za kraj in uro ponovne dostave. Dostavna služba bo opravila 2 poskusa dostave, nato se paket vrne k nam. Če vas običajno v dopoldanskem času ni doma, za naslov za dostavo navedite SLUŽBENI NASLOV ali naslov, kjer ste v dopoldanskem času ponavadi prisotni.

Strošek dostave

Ob nakupu nad 30,00 EUR je dostava brezplačna. Ob nakupu, ki ne dosega tega zneska, plačate stroške dostave po veljavnem ceniku Pošta Slovenije ali GLS Slovenija, d.o.o. To velja za dostave znotraj Slovenije.

Dostava znotraj EU so obračunava po veljavnem ceniku GLS Slovenija d.o.o..

Osebni prevzem

Za vse, ki želite blago osebno prevzeti, lahko po predhodnem dogovoru z nami blago prevzamete na našem sedežu podjetja na Olimje 61, 3254 Podčetrtek.

Delovni čas: pon. – pet.: 9:00 – 17:00

Brez predhodnega dogovora osebni prevzem ni mogoč. Vse informacije vam po naročilu blaga pošljemo na vaš elektronski naslov.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik hrani: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije, vsebino naročil in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@syncerus.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Avtorske pravice

Vse informacije in na tem spletnem mestu predstavljene vsebine (besedila, fotografije itd.) so predmet avtorske zaščite ter drugih oblik varovanja intelektualne lastnine. Uporaba avtorsko zaščitenih vsebin v komercialne namene, brez predhodnega pisnega dovoljenja urednika, je prepovedana in predstavlja kršitev zakonskih predpisov.
Reprodukcija delov vsebin spletnega mesta Čokoladnica Olimje je dovoljena izključno v nekomercialne namene, pri čemer se morajo ohraniti tudi vsa navedena opozorila o avtorskih ali drugih pravicah. Na vsaki reprodukciji (kopiranje, reprodukcija, objava, prenos) mora biti kot vir naveden Čokoladnica Olimje.

Varovanje podatkov

Osebni podatki naših uporabnikov so eno izmed področij, kateremu posvečamo izredno skrb in pozornost. Poskrbimo, da so vse zahteve ne samo dosežene, ampak jih, če se le da, presežemo, saj se zavedamo občutljive narave tega področja.

Upravitelj spletne trgovine Čokoladnica Olimje, Syncerus d.o.o., je v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.

Za potrebe poslovanja Čokoladnice Olimje (http://www.cokoladnica-olimje.si) zbira naslednje uporabnikove podatke:

ime in priimek,
naslov in kraj bivanja,
naslov elektronske pošte (vaše uporabniško ime),
kontaktno telefonsko številko,
ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu Čokoladnica Olimje.

Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo.

Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na vaš računalnik lahko Čokoladnica Olimje shrani tudi nekatere trajne piškotke, to so: identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje ob naslednjem obisku) ter štirje piškotki sistema Google Analytics (analiza obiskov spletnega mesta).

Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se na strežniku Čokoladnica Olimje (http://www.cokoladnica-olimje.si) shranjujejo trajno. Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca.

Upravitelj Čokoladnica Olimje lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz.

Upravitelj spletne trgovine Čokoladnica Olimje podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi (npr. Pošta Slovenije, TNT Express Worldwide, d.o.o. ) bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo. Z uporabnikom bomo stopili v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki jih Čokoladnica Olimje (http://www.cokoladnica-olimje.si) zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov Čokoladnica Olimje.